چه؟ (دوازدهم تا هجدهم اسفند ماه 1402)

"حاکم به اهالی: هرچه می خواهید بدون ترس بپرسید. 
غضنفر: آزادی را چگونه می نویسند؟
سال دیگر، حاکم به اهالی: هرچه می خواهید بدون ترس بپرسید.
یکی از اهالی: غضنفر کو؟"  

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از دوازدهم تا هجدهم اسفند ماه 1402:
1- نعمتی: کمک هزینه عیدانه جهت مساعدت به افراد کم برخوردار و نیازمند انارک و چوپانان در آستانه عید جهت شادی دلها، با هرچه در توان دارید مساعدت نمایید. لطفا پس از واریز وجه به اینجانب اطلاع دهید.
2- درختکاری محوطه بالای قبرستان قدیم و برج زیبای انارک که هر دو آنها به همت و پیگیری آقای احمد سعیدی و پرداخت و تامین هزینه آن توسط خیرین انارکی به نحو مطلوب و زیبا به سرانجام رسید. امیدوارم در آینده با همکاری خیرین محترم انارکی ساختمانی مخصوص موزه کویر انارک احداث و یا خریداری گردد.
3- یکی از دلسوزان: با توجه به دستور اجرای ۴۳۰ میلیارد تومان در بازدید دکتر اسلامی از معدن کالکافی چیه؟ این ۴۳۰ ملیارد تومان مسؤلیت اجتماعی در کجا و چگونه قرار هست هزینه بشه؟
4- روابط عمومی شهرداری: تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ شهرداری انارک با افزایش ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ از ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد. همچنین نصب المان (انارک) در میدان ورودی شهر را دارشتیم. امدادرسانی به مسافرین اتوبوس در راه مانده محور گردنه زنجیرگاه توسط عوامل پایگاه امداد جاده ای جمعیت هلال احمر بخش انارک، واحد نقلیه شهرداری و عوامل راهدارخانه بخش به مسجد حاج محمدرضا شهر انارک انجام شد.
5- جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش انارک برگزار شد.
6-یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، همگی درگذشتگان یادشان گرامی و خدا بیامرزدشان.